اس ام اس


اس ام اس

اس ام اس های جدید و باحال


مطلب خنده دار فروردین 92

ديروز بعد از تحويل سال رفتيم خونه ي عمو بزرگم براي عرض تبريك و... زنعموم عيديارو داد دخترعموم بده بهمون؛ مال خواهرامو داد به من كه رسيد گفت: عيدت مبارک اينم اون پولي كه چند روز پيش ازت قرض گرفتم‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏
نامرد‏;‏‏"‏(‏ عيدي و قرضشو يه جا ادا کرد؛ خيلي دلم سوخت

 

 

 

ما توی شهرمون وقی کسی عید پیشمون میاد و نمیره میگیم ناهار در خدمتتون باشیم!وطرف خودش خجالت میکشه و میره شما هم امتحان کنید جواب میده

 

 

 

هورااااا هوراااااااا... امروز مچ مامانمو هنگام ناخونک زدن به سیب زمینی هایی که داشت سرخ میکرد گرفتم !
بهش گفتم برو از خدا بترس :|

 

 

سال که تحویل شد بابامو بغل کردم میگم عیدیمو بده...
خیلی شیکو مجلسی از داخل جیبش ی بسته ،پسته درآورد داد به من:l
منو این همه خوشبختی محاله محاله:)
داغ داغ دلتون بسوزه:o

 

 

پذیرایی کردن من از مهمونا در عید :نخود و کشمش رو میزارم بغل دست مهمونا
لب لبو رو میذارم تو فاصله ی 40 سانتی مهمونا
پسته و بادام و فندوق رو میذارم تو فاصله ی 1 متری ، اگه طرف بچه داشته باشه اصلن آجیل رو نمیارم
اصلنم خودم نمیشنم ، بعد پذیرایی از خونه در میرم ، حال و حوصله ی جواب دادن به سوالاتشون رو ندارم ، البته این داستان شامل آن دسته از بستگانی میشه که دختر هم سن و سال من ندارند ،

 

 

 

بابام به من میگه ترم بعد رفتی دانشگاه چهار واحد ادب و شعور بردار .. !نه خدایش من بی ادبم ؟؟ :| :| :|

 

 

دیدی وقتی با خودکار مینویسی، یهویی خودکارت نمینویسه...بعد میری بالای صفحه تستش میکنی، میبینی مینویسه !بعدش دوباره میای ادامه بدی به نوشتن ، ولی باز نمی نویسه !!واقعاً چرا ؟!

 

 

 

ماشین مشتی مندلی نه بوغ داره نه صندلی،
صندلیهاش فنر داره نشستنش خطر داره !
از همون موقع داشتن ذهنمونو برای خرید پراید آماده میکردن

 

 

یکی از فانتزیام اینه که یه رانی هلو بگیرم نصفشو بخورم بعد بقیشو بندازم پشت سرم
بعد همینطوری که تیکه های هلو میافته زمین،
ملت دهن باز نگاه کنن بگن عههههه عجب آدم پولداریه !!
بعد من یه لبخند بزنم سوار پرایدم بشمو گازشو بگیرم برم تو افق محو بشم !

 

 

 

یه رفیق دارم که یه خواهر زاده دهه هشتادی داره
این گودزیلاشون یه لاکپشت داشته مثلا میخواسته آزادش بکنه گرفته از بالکن پرت کرده پایین که مثلا پرواز کنه بره(فک کنم طبقه 4 باشه) تازه بعدشم میخواسته خودش بپره که جلوشو گرفتن!
الان نمیدونم تونسته زنده بمونه یا نه

 

 

 

چرا با احساسات آدم بازی می کنن؟
چراااااا؟!
رفتیم خونه عمو بزرگم،آجیل آوردن با قندشکن!به همون برکت قسم...تمااام فندق ها دربسته بود)))-:
نه جان من شما باشی روت میشه وسط مجلس با قندشکن بیفتی به جون آجیل؟

 

 

 

یکی از فانتزیام اینه :
یه روز برم استادیوم بعد برم قاطی تماشاگرایه تیم حریف بشینم بعد وقتی که تیمم گل زد شروع کنم به دست زدنو شادی کردن وبعدشم زیر مشت ولگد محو بشم

 

 

 

ﺍﻗﺎ ﯾﻪ ﮐﻢ ﻗﺒﻞ ﯾﻪ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﭘﺴﺘﻪ ﺧﻮﺭﺩﻡ
ﭘﻮﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﺟﯿﺒﻢ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﭘﻮﺳﺘﺶ
ﺭﻭ ﻣﯿﮏ ﻣﯿﺰﻧﻢ (:

 

 

آقا چند روز پيش رفته بوديم خونه فاميلمون اونا يه گودزیلای 8 ساله داشتند خيلى اذيت ميكرد منم اومدم مثل داوود تو فيلم دزد و پليس بگم:"جوووورى چكت ميزنم كه بچسبى به تاريخ و جغرافیا)يهو ديدم اون جووورى چكم زد كه هوش از سرم پريد و من چسبيدم به تاريخ و جغرافيا
تازه به اين نتيجه هم رسيدم علاوه بر اينكه اينا گودزیلان،گوريل و... هم هستند
راستى قيمت بليط رفتن به افق چقدره؟؟؟

 

 

 

اون مهمــونایــی که وسـط خـونه تکونــی و قبـل عیـد میان و شبیـه خـون میزنن به خونـه آدم و میگـن:
« چون میدونستیــم خیلی دلتـون برامون تنگیـده ،
خواستیم سـوپرایزتون کنیم »
همونایــی هستن که میرن گـل فروشــی و میگن:
« از اون گلهایــی میخوایم که تو آینــس »

 

 

 

داشتم فکر می کردن تو این دوره زمونه که اصلا حس هیچی نیس ، ,واقعا چه حوصله ای دارن این پشه ها تا طبقه چهارم میان واسه دو قطره خون آخه یکی نیس به اینا بگه احمقا همون همکف عین همین خون هست…

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فریبا | تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:س ام اس جدید ,اس ام اس جک فروردین 92 ,اس ام اس فروردین 92 ,اس ام اس 92 ,اس ام اس جدید 92 ,جک 92 ,اس ام اس,اساماس,اس ام اس تیکه دار,اس ام اس فروردین 92, اس ام اس جدید ,اس ام اس باحال, اس ام اس داغ,hshlhs,اس ام اس نوروز سال 92 ,hsاس ام,, | موضوع: <-PostCategory-> |